Czy wybielanie zębów w domu jest możliwe i bezpieczne?

   Zbliża się Nowy Rok, a razem z nim nowe postanowienia. Ja stwierdziłam, że na urodziny chcę zacząć wybielać zęby. Taka przyjemność u dentysty jest całkiem kosztowna- więc zaryzykowałam i sięgnęłam po produkt do wybielania zębów od firmy Coco glam. Oto cały zestaw, który otrzymałam:


Producent zapewnia, że wybielanie jest bezbolesne i nie uszkadza szkliwa. Tłumaczy, że światło nie powoduje nagrzewania dziąseł, przez co można uniknąć np. stanów zapalnych. Z tym się zgodzę, ponieważ światło LED nie jest szkodliwe dla człowieka i faktycznie nie rozgrzewa tkanek. A co z produktem, który nakładamy bezpośrednio na zęby?


Przeanalizowałam dokładnie skład. Po krótce powiem o tym, co znajdziemy wewnątrz złotego flakoniku, zaczynając oczywiście od składników, których jest najwięcej:
PROPYLENE GLYCOL- wykorzystywany w kosmetykach jako składnik nawilżający i konserwujący. Jest obojętny dla zdrowia- nie powoduje podrażnień, nie wykazuje właściwości uczulających. Nie jest rakotwórczy i mutagenny. 
GLYCERIN- podobnie jak powyższy- nawilża skórę i sprawia, że kosmetyk nie wysycha 
AQUA- woda.
SODIUM BICARBONATE- tłumacząc jest to soda oczyszczona. W tym przypadku nie jest szkodliwa, ponieważ ona ściera szkliwo jedynie w momencie, kiedy działamy mechanicznie. 
CARBOMER- składnik, który zagęszcza produkt. Nie jest szkodliwy, natomiast po dostaniu się do oczu może powodować ich podrażnienie.
CELLULOSE GUM- w przemyśle spożywczym wykorzystywana do zagęszczania, powoduje, że produkt nie zbryla się. Używana jest jako błonnik pokarmowy. W dużych ilościach może powodować wzdęcia lub zaparcia.
COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL- olej kokosowy łagodzi podrażnienia, na skórze tworzy film, przez co zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody. Ma właściwości lecznicze i nie szkodzi zdrowiu.
TRIETHANOLAMINE- regulator pH, jest nieszkodliwy dla zdrowia. Wykorzystywany w preparatach kosmetycznych w małym stężeniu. Wykazuje bardzo niskie działanie drażniące. Nie jest rakotwórczy.
PVP- jest to poliwinylopirolidon, który znalazł swoje zastosowanie w okulistyce przy leczeniu nadmiernej suchości rogówki. Jest często wykorzystywany w pastach do zębów. Jest obojętny dla zdrowia, jednak w bardzo rzadkich przypadkach może powodować podrażnienie.
TITANIUM DIOXIDE- to filtr UV, który wykorzystywany jest w preparatach do opalania. Absorbuje (pochłania)  promieniowanie.
MENTHOL- produkowany z różnych gatunków mięty. Wykorzystywany na masową skalę w przemyśle kosmetycznym i farmakologicznym. W bardzo dużych ilościach (mowa tutaj o silnych olejkach) może powodować podrażnienie.
MICA- daje efekt rozświetlenia, dlatego zastosowanie znalazł w kosmetykach kolorowych i kremach rozświetlających. Jest surowcem wydobywanym z ziemi, dlatego może zawierać śladowe ilości metali ciężkich. Jednak mogę uspokoić, iż jest to dokładnie kontrolowane, dlatego nie jest to w żaden sposób szkodliwe dla zdrowia.

Skład wypadł bardzo dobrze! Aż sama jestem w szoku z tego powodu, ale mogę powiedzieć, że jest bezpieczny dla zdrowia.
Zatem skoro nic nie stoi na przeszkodzie, by używać tego produktu, to przejdę dalej do tego, co znajdziemy wewnątrz pudełka.




Do zestawu oprócz trzech bardzo wydajnych "długopisów" dołączona jest instrukcja wraz z próbnikiem, do którego porównujemy efekty wybielania. Ogromną zaletą jest fakt, że lampa LED  jest kompatybilna z różnymi urządzeniami, ponieważ w zestawie znajdują się aż 4 wejściówki.

Jak używać Coco glam Teeth Whitening Kit?
W instrukcji jest napisane, żeby godzinę przed zabiegiem wstrzymać się od spożywania produktów barwiących np. czerwonego wina, herbaty, kawy. Umyć zęby i nałożyć na nie preparat. Podłączyć lampę, uruchomić i trzymać 16 minut. Plusem jest to, że lampa sama się wyłącza. Po zabiegu wypłukać zęby wodą oraz umyć urządzenie. 
Osobiście napisałam do producenta, ponieważ nie mogłam znaleźć informacji z jaką częstotliwością wybielać zęby i dostałam szybką odpowiedź, że zaleca się używania przez tydzień każdego dnia, a później należy zrobić około 2-3 tygodni przerwy. 

Przeciwwskazania od producenta:
-ciąża i karmienie piersią;
-choroby takie jak cukrzyca, nowotwory;
-stany zapalne jamy ustnej;
-alergia na powyższe składniki;
-wiek poniżej 16 lat.

Ja z pewnością nie rzucę lampy w szafkę i będę korzystać z tego produktu, ponieważ widzę zmianę. Po tygodniu stosowania moje zęby stały się znacząco bielsze. Myślę, że podzielę się z Wami moimi efektami, kiedy skończę całą kurację. Teraz widzę, że przeskoczyłam o minimum 3 tony w dół. Jestem bardzo zadowolona. Natomiast u osób palących widzę, że nie radzi sobie już tak dobrze- ja po jednym zastosowaniu widziałam różnicę, natomiast palacz miał ją znikomą, prawie zerową. Zobaczymy efekty po pełnej kuracji.  

Zachęcam Was do tego, żeby podjąć się noworocznego postanowienia i zawalczyć o białe zęby. Z kodem SMILELED otrzymają państwo na ten zestaw -20 zł, dlatego warto korzystać.

Życzę Wam w Nowym Roku pięknego uśmiechu 
i milionów powodów do tego,
żeby się śmiać!
Samych sukcesów, zdrowia, szczęścia 
i wszystkiego co najlepsze!

Zachęcam do zostawiania w komentarzach nazw Waszych ulubionych kosmetyków, a ja dokładnie je przeanalizuję i umieszczę na ich temat post. Warto wiedzieć, co stosujemy!

Komentarze

  1. Moje zęby są niestety przebarwione przez przyjmowane wiele lat leki i mało co na nie działa :(
    Wszystkiego dobrego w 2020 r. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam większych kompleksów z tego powodu, nie pije kawy, nie pale i u mnie różnica ogromna, nie mam pojęcia jak z lekami, ale z mocnymi przebarwieniami może sobie trudniej radzić niestety.

      Usuń
  2. ja piję masę herbaty, stąd moje zęby nie są idealnie białe, ciekawy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem herbaciana! Ale akurat z tym mogę powiedzieć ze zestaw sobie radzi. Gorzej z osobami które piją i dużo kawy i palą.

      Usuń
  3. Czekam zatem na pełne efekty, bo sama zastanawiam się nad czymś podobnym. Ostatnio w sieci pełno jakiegoś preparatu do wybielania z "coco" w tytule - tyle zapamiętałam i właśnie się nad tym zastanawiałam. Ale to, co Ty prezentujesz, też może być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma słynie z past na bazie aktywnego wegla. Tez sobie bardzo chwalą ludzie, natomiast ja jeszcze nie próbowałam:)

      Usuń
  4. To prawda zabieg wybielania zębów w gabinecie stomatologicznym jest kosztowny ,u mnie jednak najlepiej sprawdza się piaskowanie zębów i usuwanie osadu 😀
    Tak mi stomatolog tłumaczyła, że wybielanie jest nie dla mnie więc zestaw ten raczej nie dla mnie.
    Ale dobrze że działa , jestem ciekawa pełnych efektów, po zakończeniu 😀
    Szczęśliwego Nowego roku 😘✨
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie ma co ryzykować! A skoro jest sprawdzona metoda to nie ma co za dużo szaleć :D bardzo dziękuje i wzajemnie!

      Usuń
  5. ja piję dużo kawy... i nie zamierzam tego zmienić:D próbowałam wybielania samemu w domu, wyszło całkiem ok, ale wolę zdecydowanie u dentystki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam wybielania u dentystów, wiec to dla mnie super alternatywa, ale jeśli Pani jest zadowolona to to jest najważniejsze!

      Usuń
  6. Ja tego typu zabiegi wolę przeprowadzać u dentystki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś się boi to faktycznie nie ma co i lepiej robić pod kontrolą!

      Usuń
  7. Palacz niech rzuci palenie, bo jak po każdym zabiegu znów pali i zażółca, to jak mogą być efekty? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby to było takie łatwe :D Może Nowy Rok będzie dobrą mobilizacją!

      Usuń
  8. Piję trzy kawy dziennie i wiadomo, zostawia to ślad na zębach. jednak boję się używać takich produktów :-( Mam wrażliwe zęby, nawet usuwanie kamienia boli. Nie potrafię też uwierzyć, że to nie zniszczy mi zębów, które z racji wieku i tak już do mocnych nie należą. Z racji tak wielu obaw stawiam na produkty naturalne, takie jak olej kokosowy czy pasty do zębów z węglem i myślę, że na taki zestaw jednak się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam podobne obawy, dlatego sumiennie przestudiowałam cały skład. Zęby ma się jedne więc też nie chciałam nakładać na nie czegoś co im zaszkodzi. Ale jeśli jest Pani wrażliwa, to rozumiem i lepiej robić takie rzeczy u dentysty żeby spać spokojnie!

      Usuń
  9. Sama kiedyś się zastanawiałam nad wybielaniem zębów. Taki zestaw bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam własnie sobie kupić coś takiego, żeby móc w domu je wybielać. Pije dużo kawy i mimo, że zęby nie wyglądają bardzo źle to jednak trochę bielsze mogłyby być :D
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od jakiegoś czasu myślę o domowym wybielaniu zębów,
    więc będę miała ten zestaw na uwadze :D
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę i dziękuje bardzo serdecznie!

      Usuń
  12. Ja kilka lat temu wybielałam zeby paskami żelowymi i pamietam, że byly wtedy mega wrażliwe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc zastanawiałam się co w tym przypadku może powodować nadwrażliwość- ja się z nią u siebie nie spotkałam i substancje użyte w preparacie nie powinny się do tego przyczyniać, ale ciężko cokolwiek stwierdzić bez sprawdzenia na sobie!

      Usuń
  13. Nie wiedziałam, że jest coś takiego na świecie. Co prawda bałabym się spróbować, ale jednocześnie jestem ciekawa jakby to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego się bać- sama miałam podobne uczucia dopóki nie przeanalizowałam dokładnie składu!

      Usuń
  14. ojaaa! ale czad! chętnie wypróbuję :)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post my dear, thank you for sharing )

    OdpowiedzUsuń
  16. wszytskiego dobrego na nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm going to whiten my teeth soon. Going to try a new product to see if it works :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie myślałam o domowym wybielaniu zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy chce- może strach, jakieś obawy i mało zaufania. Wiadomo- w takich przypadkach lepiej ufać dentystom.:)

      Usuń
  19. Hi Selina



    i am Montoya Jazhel from the philiphines ,i was in a big problem in my marital life so i read your testimony on how Dr Ikhide help you get your husband back and i said i will give it a try and i contacted the Dr Ikhide to help me and he promised to help me get my problem solved. now am so happy with my life because all my problems are over. Thanks to the great Dr Ikhide for the help and Thanks to you Selina.

    You can reach him with this email:- dr.ikhide@gmail.com and i promise he will not disappoint you.



    I AM SO HAPPY…… remember here is his email:- dr.ikhide@gmail.com



































    Kumusta Selina



    ako si Montoya Jazhel mula sa pilipinas, ako ay nasa malaking problema sa aking buhay sa pag-aasawa kaya nabasa ko ang iyong patotoo sa kung paano tulungan si Dr Ikhide na maibalik ang iyong asawa at sinabi kong susubukan ko ito at makipag-ugnay sa Dr Ikhide upang matulungan ako at nangako siyang tulungan ako na malulutas ang aking problema. ngayon masaya ako sa aking buhay dahil ang lahat ng aking mga problema ay tapos na. Salamat sa mahusay na Dr Ikhide para sa tulong at Salamat sa iyo Selina.

    Maabot mo siya sa email na ito: - dr.ikhide@gmail.com at ipinapangako ko na hindi ka niya bibiguin.



    AKO KAYA NAKAKITA …… tandaan dito ay ang kanyang email: - dr.ikhide@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja miłość do herbaty jest zbyt silna by mieć śnieżnobiałe zęby :D Z chęcią wypróbowałabym taki zestaw.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przebarwieniami od herbaty radzi sobie świetnie- wiem po sobie!

      Usuń
  21. Nigdy jeszcze nie wybielałam zębów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie ma takiej potrzeby to tylko pozazdrościć! <3

      Usuń
  22. Na pewno zainteresuję się bardziej tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na post podsumowujacy, jestem mega ciekawa efektów u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja swoje zęby wybielam za pomocą sody oczyszczonej. Pozdrawiam :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam o tym zestawie same pozytywne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od Coco glam miałam wybielający proszek z węglem aktywnym i przy systematycznym stosowaniu było widać różnicę. Zestaw do wybielania z lampą to całkiem ciekawa rzecz choć odrobinę boję się nadwrażliwości zębów po takich preparatach. Miałam kiedyś białą perłę i choć preparat wybielał żeby to sprawiał, że były strasznie wrażliwe i bolały nawet bez słodkiego czy zimnego... daj koniecznie znać jak skończysz kurację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam przyjemności korzystać z pasty, trochę powala mnie jej cena i to dlatego (skład bardzo prosty i można zrobić to samemu w domu za 10 zł) myślę, że umieszczę i o tym post- a co do efektów- podzielę się!

      Usuń
  27. Ja to się boje takiego wybielania by mi szkliwa nie zeżarło :(
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego bałam, nawet na początku mi się śniło ze wszystkie zęby sobie popsułam ;P ale uspokoiłam się po przejrzeniu składu.

      Usuń
  28. Bardzo ciekawy post!!! Moim zębom z pewnością przydałoby się wybielenie, ale lenia mam strasznego, aby się za to zabrać ;)!!!
    P.S. Serdecznie dziękuję za odwiedziny u mnie :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuje! Kilka minut dziennie się znajdzie- ja to robię podczas malowania się!

      Usuń
  29. Ja na szczęście nie mam problemu z przebarwieniem zębów. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) magda-tul.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam na nową notkę :) http://magda-tul.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa propozycja i warta wypróbowania. Chyba rozejrzę się na rynku i może zrobię sobie prezent urodzinowy 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. z coco glam stosowałam czarny proszek do wybielania i byłam z niego całkiem zadowolona :) na codzień używam pasty blanx bo daje u mnie najbardziej trwałe efekty. Kiedyś stosowałam żel biała perła ale niestety skończyło się to u mnie ogromną nadwrażliwością zębów więc jestem ciekawa jak się ten żel spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam przyjemności korzystać z pasty, trochę powala mnie jej cena i to dlatego (skład bardzo prosty i można zrobić to samemu w domu za 10 zł) myślę, że umieszczę i o tym post- a co do efektów- podzielę się!

      Usuń
  33. Mam dosyć białe zęby ale szukam właśnie takich produktów do przetestowania w tym roku:D Jeszcze się zastanowię czy kupię akurat ten ale dzięki za recenzję:**Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Polecam